2013. február 2., szombat

Örökké

Ciao! És eljött az SzJGerek életének egyik nagy napja. Ma pontban 12 órakor tették közzé az utolsó Szent Johanna Gimi könyv borítóját. Nagyon megható pillanat volt számomra. Csak vártam, vártam és vártam, aztán megláttam a borítót és én abban a pillanatban elsirtam magam. Nem vagyok törzsgyökeres SzJGer, de én azt gondolom, hogy ez nagyon megható pillanat volt mindenki számára. Belegondolnj abba, hogy ez az utolsó... Nagyon nehéz. Sokat jelent nekem ez a könyvsorozat. Egyszerűen imádom, és minden gátlás nélkül mondhatom azt, hogy a legnagyobb rajongók közé tartozom. Hogy miért? Azért, mert esténként újra és újra átélem a történetet; azért, mert szinte mindenről az SzJG jut eszembe; azért mert sajátomnak érzem az egészet és, mert örökké a szívemben fog élni.
Márcsak körülbelül egy hónap van a megjelenésig, nagyon-nagyon izgatott vagyok, és kitartás mindenkinek! <3 <3 <3
Xox Niki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése