2013. február 27., szerda

×Kiegészítő (1)

Hi darlings! :)
A tegnapi nap folyamán két résznyi szöveget is megírtam, de gondoltam, mielőtt publikálnám őket, leírok néhány olyan dolgot, ami megelőzi a következő kérdéseket:
"Ez most itt mi?", 'Eddig nem úgy volt, hogy a...", "Meg úgy egyébként is, mi vaaaan?"
Tehát ezeket szándékozom elkerülni, remélem lesz néhány érdekes információ is. ;)

Deee, előtte egy kis véleményalkotás tőlem a sztoriról:

Örülök, hogy úgy döntöttem, belekezdek (ismételten) az írásba, hiszen számomra az egyik legfontosabb dolog a fantáziám kibontakozása. Lehet, hogy annyira nem látszik, de igazából hatalmas fantáziával vagyok megáldva, és komolyan mondom, nélküle élni sem tudnék. Szerves része az életemnek, hiszen nincs olyan nap, hogy nem képzelnék el irreális, esetleg természetfölötti dolgokat. Ez a történet, amit elkezdtem írni, csak részben igényli a fantáziámat, mert én már jóval-jóval ezelőtt a különlegesebb "képzelményekben" (:D) éreztem otthon magamat.
Ez azt jelenti, hogy egy kicsit bele fogok nyúlni az alaptörténetbe, és beleviszek egy másféle stílust is. Ez most viszont nem azt jelenti, hogy ebből a "vígjáték-szerű" dologból hirtelen fantasy sztori lesz. Az alapokat megtartom, de ezzel megpróbálok többet beleadni az én valódi írói stílusomból, ha egyáltalán van ilyen szó... Remélem értitek, miért írtam le ezt egyáltalán, de, ha esetleg nem jött volna le belőle semmi, akkor megsúgom, hogy csak szimplán nem akartam, hogy váratlanul érjen bárkit is néhány új dolog a történetben, ráadásul úgy, hogy azt mondtam, ez most 100%-osan fantasy elemek nélküli iromány lesz.
Köszi, ha elolvastátok :) <3

És most akkor jöjjenek az információk a szereplőkkel, helyszínekkel, dolgokkal, történettel kapcsolatban:

~ Olivia és Jenna féltestvérek, az anyjuk volt ugyanaz. Liv az idősebb, és az apja elhagyta őt és édesanyját. Amikor Mary már terhes volt, akkor ismerkedett meg Toby-val, akivel össze is házasodott, és közös gyerekükként született meg Jen, másfél évvel Olivia után.

~ Jen és Liv Collingwoodban születtek, Kanadában. Egy kisváros, ami egy tó partjára épűlt.

~ Jen és Liv ott kezdték el a Robert Collingwood High School-t, és Liv az első két évet ott is járta ki. Jen egy osztállyal volt Liv alatt.

~ Liv és Jeremy születésük óta ismerik egymást és a gimi 2. évében jöttek rá, hogy szeretik egymást, és el is kezdtek járni. :)

~ Jeremy 10. utáni nyáron autóbalesetet szenvedett néhány kilométerre Collingwoodtól és meghalt.

~ Liv magát okolta Jeremy haláláért, mert a fiú éppen érte ment a repülőtérre.

~ Mivel Liv szétzuhant, Mary és Toby, a szüleik, felajánlották, hogy költözzenek New Yorkba. Jen mindent megtett azért, hogy Oliviát visszarángassa a normális életbe, odafigyelve arra, hogy ne rontson a helyzeten. Fél évvel később, immáron a Central Park East High School tanulójaként, Olivia már majdnem a régi volt.

~ A gimi végeztével, Livet felvették a New York University-re, Jent pedig a Cosmopolitan újság egyik gyakornokának vették fel. Ekkor költöztek saját lakásba.

~ Stant a Central Park East High School-ban ismerték meg, és megegyeztek, hogyha fizeti a rezsit, akkor lakhat ő is velük.

~ Mary, Jennáék anyukája, New Yorkba költözésük után tűnt el váratlanul.

~ A collingwoodi házat átalakították nyaralóvá.

Köszönöm, ha elolvastátok, tényleg sok olyan dolog van benne, amik nélkül talán nem értenétek, hogy mi miért történik. A történetnek alapból nagy a valóságérzete, hiszem akár hihető, akár nem, Collingwood tényleg létezik Kanadában, és egy gyönyörű kis hely. Illetve az iskolák nevét is beleértve, (kivéve a collingwoodit) igenis léteznek. Remélem nem voltam nagyon unalmas. :) xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése