2013. március 3., vasárnap

SzJG 8- megjelenés/dedikálás

Hellóóó! :)
Gondoltam, mivel az oldalnak SzJG-s neve van, időnként írnom kéne róla is.

Jelenleg márcsak 5(!!!!!) nap van hátra az Örökké megjelenéséig, és én most értem el ahhoz a ponthoz, hogy minden második gondolatom ezzel kapcsolatos. (minden első a TVD-vel és Damonnal :'D)
Egyik nap még álmodtam is a dedikálásról... Komolyan, nem szoktam ilyen dolgokról hazudni. :) Igazából nem volt egy nagy extra, az egészben az volt a legkülönlegesebb, hogy már el is kezdtem aznap este olvasni. ^^ Aztán felkeltem, és körbenéztem, hogy "Hol az SzJG 8??????". Hát, sajnos nem találtam meg. :')

Tegnap reggel elolvastam a részletet az Örökkéből az adatlapokkal együtt, és teljesen összeszorult gyomorral fejeztem be az utolsó sort. Hiszen ez az utolsó könyv... Próbálok nem erre gondolni, mert nem azt akarom, hogy az izgatottsággal teli várakozás átváltozzon keserű várakozássá. Sokmindent köszönhetek a könyvsorozatnak, rengeteg jó pillanat fűződik hozzá. Együtt sírtam, nevettem, őrjöngtem a szereplőkkel, és tökéletesen azonosultam a történnel. Esténként úgy aludtam el, hogy újra és újra átéltem az aznap olvasottakat, természetesen úgy, hogy én voltam a 13. osztálytárs.

Soha nem gondoltam volna, hogy egy magyar könyvsorozatot ilyen nagy örömmel és kedvvel fogok elolvasni. Talán még most is hihetetlen... Nem tagadom, nem igazán örülök annak, hogy ebben az országban születtem, talán ez is az oka a hitetlenségnek. Viszont! Itt jön a nagy DE. Akkor ugyanis nem olvashattam volna SzJG-t, ha máshova születek... De ez most már teljesen hihetetlen számomra. És jogos az a kérdés, hogy hogy voltam képes a könyvsorozat nélkül élni? Jó kérdés... Amióta elolvastam a Szent Johannát, sokmindent máshogyan látok. Ezért is kezdődött el nálam egy új időszámítás: a jól ismert "SzJG előtt és SzJG után".

Na, de muszáj, hogy megemlítsem azt az embert, akinek igazából ezt az egészet köszönhetem. Leiner Laura stílusa, már az első kötet első oldalán megfogott. Talán már az első néhány sornál is... Ezt az bizonyítja, hogy a Kezdetet egy nap alatt kiolvastam (szeptember 8.-án!!), a többi meg csak azért tartott tovább, mert nem akartam, hogy olyan gyorsan elfogyjon. Ezzel a taktikával kicsit több, mint három hétig tudtam húzni az olvasást... És természetesen utána még elolvastam párszor a köteteket, és ez így is lesz még az Örökké megjelenése után is.

Azt hiszem ennyit akartam leírni. Ja, persze, különleges nap alkalmából gondoltam, hogy írok egy SzJG-s bejegyzést. És ez a különzleges nap nem más, miiiiint... CORTEZ SZÜLINAPJA! Nem, nem tudom, hányadik, de nem is ez a lényeg. NAGYON-NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁN NEKED, CORTEZ FÉL MAGYARORSZÁG ÉS FÉL AMERIKA!

Ui: Leiner Laurának készülök valami vicces dologgal a dedikálásra. ;)) <3

Örülök, ha elolvastátok, kitartás, a Szent Johanna Gimi 8- Örökké is coming sooooon! ^^ xox

1 megjegyzés:

  1. Én is tökre így érzek most. ♥ Amikor nem volt még a Szent Johanna Gimi akkor valami hiányzott az életemből... :3 De most, nem hinném. *.* BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT CORTEZ! <3 Én is csinálok valamit Laurának, valami frappánsat. =)) Üvölteni fog róla, hogy mekkora fan vagyok. :DDD

    VálaszTörlés