2013. január 26., szombat

A Szent Johanna Gimi 8- ...

Csokoládé minden kedves olvasónak! Számomra egy nagyon-nagyon fontos dolgot írok ide.
A mai nap folyamán pontban 12 órakor lepleződöt az SzJG egyik nagy titka, mégpedig az alcím. Két órán keresztül néztem folyamatosan felváltva a Twittert és a Facebookot, közben irogattam az egyik SzJGer oszttársammal, és iszonyatosan izgultam. Konkrétan visszaszámlálás volt a közösségi oldalakon. Aztán publikálva lett az a bizonyos végszó. A befejező, azaz nyolcadik kötet teljes címe:

A SZENT JOHANNA GIMI 8- ÖRÖKKÉ

Gyönyörű alcímmel búcsúzik a sorozat, véleményem szerint. Jövöhéten jön a borító, amit néhány barátnőmmel sötét lila alapszínnel olyan bordós lilának képzelünk el. Én már nagyon izgatott vagyok, márciusban pedig nyomás a MEGJELENÉS/DEDIKÁLÁSRA!! :) <3 xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése