2013. május 20., hétfő

Szeret - nem szeret...

Sziasztok kedves kis eltévedt, vagy esetleg konkrét elhatározással idetérő kockáim. :)
Hát persze, a blog jövőjét illetően már muszáj volt írnom valamit. Igen, elment a kedvem tőle. Igen, szerettem, nem is ez a baj. Teljesen tanácstalan vagyok, egyszerűen fogalmam sincs, mit kéne tennem.
Tehát arra az elhatározásra jutottam, hogy addig, amíg nem találom szemben magamat egy dühöngő tömeggel, akik a blog folytatását követelik, szünetet rendelek el. ;D

Nem akarok semmi konkrétumot mondani, de készülőben van egy másik történet, amelynek a blogját már el is készítettem. ;) Nem kerül fel rész addig, amíg egy nagyobb terjedelmet meg nem írtam, hogy ne forduljon elő hosszú megvárakoztatás. Annyit elárulok, hogy egy szívemhez közel álló dolog lesz az alaptörténet. :)

Liv, Jen, Jake és a többiek tehát búcsúznak egy időre.
Legyetek jók. #ILYSM

HAMAROSAN...

2 megjegyzés:

  1. neeeeeeeeeeee máááááááár!!!! alig találok olyan blogot ami tetszene és ha már megvan akkor meg a sztori közepén végeszakad!!!!!! :(

    VálaszTörlés
  2. Szia Barbi. Sajnálom, de nem tudom. Meghat az, amit kiváltott belőled a bejegyzés. Úgyhogy a kedvedért megpróbálom írni a következő részt, és, ha menni fog, folytatom. Esetleg.
    Ne legyél szomorú, kérlek! :) <3 <3

    VálaszTörlés